Sales Assistant

Göteborg
Ansök senast 2019-05-26

Vi söker en ny kollega som kan förstärka vår administrativa avdelning på vårt skandinaviska huvudkontor i Göteborg!

Du blir en viktig medarbetare i ett team som främst ansvarar för löpande avtalsregistrering samt internrapportering av statistik och försäljningsresultat. Du arbetar nära säljarna i din funktion som säljstöd i organisationen. Vi har utarbetade processer och rutiner som ska följas, men det finns även utrymme att ta egna initiativ som kan leda till förbättringar.

Arbetet är främst självständigt men förutsätter god kommunikation och samarbetsförmåga då du arbetar tätt ihop med teamet som idag består av fyra medarbetare.

Vem är du?

Vi söker dig som är i början av din administrativa karriär. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter, det viktigaste för oss är att du gillar struktur och är noggrann, gillar oss och har en god social förmåga. 

Hos oss får du ett första steg in på en administrativ avdelning där du kommer att få en bra förståelse för hur det är att arbeta i en internationell säljorganisation. Du kan hantera intensiva perioder och ser till att uppgifter löses i tid. Eftersom det förekommer kontakt med både personalen internt och företag externt har du en god kommunikativ förmåga. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Du har gymnasieexamen, god datorvana samt goda kunskaper i Officepaketet. Excel-kunskaper är särskilt meriterande. Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska är ett krav. Även norska språkkunskaper är meriterande.

Om oss

Vi är så mycket mer än bara en vanlig arbetsplats. Vi kan skryta om träning på arbetstid, måndagsfrukost, kickoffer och roliga personalfester. Men den största anledningen till att vi går till jobbet varje dag är för att vi är ett härligt gäng med en unik sammanhållning. Våra passionerade medarbetare är framgångsfaktorn för att nå våra mål, det tänker vi skryta om!

Övrig information

  • Tillträde snarast
  • Arbetet är på heltid med kontorstider, varav en eller två dagar i veckan 9-18.
  • Tillsvidareanställning som föregås av sex månaders provanställning
  • Fast månadslön

Intervjuer sker löpande, varför tillsättning av tjänst kan ske innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Kontaktperson

Linnéa Abrahamsson

linnea.abrahamsson@creditsafe.se

Tack för din ansökan! Ansökan misslyckades, vänligen försök igen Ansök snabbt och enkelt

Sales Assistant
Var god ange ditt förnamn.
Var god ange ditt efternamn.
Var god ange en giltig e-post.
Släpp din bild här eller klicka
Var god ange ett svar.
Släpp dina dokument här eller klicka
Minst ett bifogat dokument är inte giltigt
    Filerna får inte överstiga 10 MB
    Skicka dokumenten i PDF- eller Word-format.
    Vänligen bekräfta att du läst vår policy.

     

    5 %